HTML

Boszikonyha

Ingrid, Kriszta és Cucka receptgyűjteménye

Az idő most

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Frissítő finomság

Megvitatjuk

Címkék

Jelenlévők

2010.01.31. 13:43 Ingrid

Az Isteni LINZER!

Címkék: ötlet édesség ingrid

Szilveszter napján készítettem, akkor, amikor vendégeket vártunk, egyikőjük idetelefonált, hogy hozzon-e a boltból linzerkarikát, én pedig hevesen tiltakoztam, mert a szájpadlásra tapadós, műízű maszlagból nem kértem, inkább feláldoztam erre egy negyed délelőttöt.
A visszajelzésekből kiderült, megérte!
Nem fordítottam rá különösebb gondot, hogy honnan merítsek ötletet, elővettem a vanilin-cukros kis tasakomat (oetker) és az azon található receptet el is készítettem.
Még sosem csalódtam oetker receptben, így most is maximális magabiztossággal állítottam össze, nyújottam, szaggattam és hempergettem finom, vanília ízesítésű, saját kézzel darált porcukorba (mert ez finomabb, mint a bolti, lisztté darált, összeállós izé...)

Hozzávalók:
- 300 g liszt
- 200 g vaj vagy margarin
- 50 g cukor
- 1 tasak vanilin cukor
- 1 tojássárgája
- 1/2 teáskanál sütőpor
-  lekvár

 Lisztet a vajjal, cukorral, vanilincukorral, tojássárgájával és a sütőporral jól elkeverjük, vékonyra nyújtjuk és kiszaggatjuk a linzerkarikákat. Minden második karika közepébe lyukat szaggatunk. Sütőlemezre helyezzük és megsütjük. Sütés után a teli karikát megkenjük lekvárral és a középen lyukas linzert ráfektetjük. A vaníliás porcukorral megszórva tálaljuk.

(a recept publikálásának időpontjában CUCKA sietett segítségemre egy vanilin cukros tasakkal, köszi!)


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boszikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr691716848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2010.02.01. 20:24:13

Igazán nincs mit! ;)
süti beállítások módosítása