HTML

Boszikonyha

Ingrid, Kriszta és Cucka receptgyűjteménye

Az idő most

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Frissítő finomság

Megvitatjuk

Címkék

Jelenlévők

2008.11.20. 14:15 Ingrid

Gofris hétvége

Címkék: ötlet édesség recept ingrid kellék

Eltűnésemnek nem az elszállt ihlet az oka, hanem puszta földi, teljesen normális jelenség: az időhiány.
Pedig konyhámban jobbnál jobb falatok készülnek, finomabbnál finomabb recepteket próbálunk ki, ha valami vagy valaki felkelti érdeklődésünket. Így jártam Zsibi barátnőmmel, aki a gofrira hívta fel figyelmem, én pedig nyálcsorgatva könyörögtem egy gofrisütőért... És mint derült égből a villámcsapás, úgy ütött be - a mennykőnél sokkal kellemesebben - egy ilyen kis szerkezet konyhám kellős közepére, mégpedig anyósom jóvoltából. Kis szívmintás formája különös, Valentinnapos hangulatott adott az amúgy őszi színekben és díszben pompázó lakásnak. Éppen ideális egy jófajta partihangulat megteremtésére.
Innentől már semmi nem gátolhatott meg abban, hogy végre előkerítsek egy olyan receptet, ami már elolvasva is ínycsiklandó és az illatát már az orromban érzem. Első klikkre pedig ezt találtam. Nem volt csalódás, sőt! Az első ízben hatalmasnak tűnő tésztamennyiség végül éppenhogy ki tudta szolgálni a vendégsereg étvágyát. Hozzáteszem: én margarin helyett vajat használtam és a legnagyobb sikert a házi baracklekvárral arattuk.


 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boszikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr94779452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2008.11.20. 14:59:05

Nekem végem!!
Ingridem, a baracklekváros gofrid illata idáig érzik! Ezt nem hagyhatom annyiban... :))

panka 2008.11.20. 16:58:34

De jó nekem, csak kérnem kell, és máris teljesül a kívánságom. :-) Ha ezt tudom, hamarabb jelzem, hogy új receptre vágyom. :-))) Ez a gofri nagyon nagyon remek, ha mára nem lennénk hivatalosak esti vendégségbe Borka keresztszüleihez, beccsszóra mondom, azonnal felállnék, és gyártanák egy nagy adag gofrit, úgy megkívántam.
Na de ami késik nem múlik...
süti beállítások módosítása