HTML

Boszikonyha

Ingrid, Kriszta és Cucka receptgyűjteménye

Az idő most

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Frissítő finomság

Megvitatjuk

Címkék

Jelenlévők

2008.03.17. 16:05 Ingrid

Belépünk a konyhába...

Címkék: első kriszta ingrid cucka

Mindketten szeretünk főzni és mindig nagy nagy dilemmánk, hogy mikor és mit (legalábbis nekem az...). Aztán ott vannak a közösen töltött napok, amikor egymást lepjük meg valami finomabbnál finomabbal. Ilyenkor hangzik el a kérés: küldd át kérlek ezt a receptet!
Így volt ez nemrégiben, amikor ebédet vittem neki, és a kérés felhangzásakor azt mondtam: tudod mit! csinálunk egy receptblogot, ahol összegyűjtjük kedvenc receptjeinket!
Rögtön igent mondott rá és tetszett neki az ötlet, hiszen már bevezettem őt a babablog rejtelmeibe. Ezek után nem volt kérdés, hogy Krisztával közösen egy receptblog is működhet.
Én nem vállalok be saját, önmegvalósítós recepteket, csak megosztok pár kedvencet a szakácskönyvemből, barátaimtól, hogy legyen egy olyan oldal, ahol mindent összegyűjtünk, ami ízlett, finom volt, taroltunk vele és kipróbáltunk.
Ő pedig hozza majd a sok-sok saját és nem saját receptjeit, melyekből sokszáz van a tökéletesen rendben tartott mapparendszerében.
Mindezt közösen, felváltva, egymás mellett hozzuk létre. Lesznek receptek, ötletek, konyhai trükkök és sok sok más, ami szorosan (vagy mégsem) a konyhához és a mi konyhánkhoz kacsolódik.
Mindenkit szeretettel várunk!

UPDATE 2008.08.27

Jó barátnők a blogokon is osztoznak... Így gondoltam akkor, amikor Cuckát lebeszéltem a saját gasztroblog készítéséről szövött terveiről -ismerve saját aktivitásunkat, amit kicsit feldobna az ő sziporkázó jelenléte, ezzel együtt ő megmenekülne a saját blog  terheitől...- s becsábítottam ebbe a kis boszorkányos világba, ahol nagy-nagy szeretettel várjuk és fogadjuk.
Hozzáértése és receptjei már bizonyítottak előttem. Sokszor téma a főzőcske, vendégek fogdása és ezen alkalmakra történő sütés-főzések, innentől kezdve egyenesen kötelező volt az együttblogolás.

Ahol ketten elférünk, ott hárman csodákra vagyunk képesek!
Szeretettel fogadunk, drága Cucka!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boszikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr28384701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása